Klachtenregeling

Wat te doen als u een klacht heeft?

 

Service en regelingen rondom klachten

Dokter Marsha Wichers vindt het erg belangrijk dat u tevreden bent over uw behandeling en de zorg en aandacht daaromheen. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Ik hoor het graag persoonlijk van u wanneer u niet tevreden ben en ik zal altijd samen met u kijken naar een oplossing voor uw klacht. Wanneer we daar samen niet uitkomen kan ik u in contact brengen met de klachten functionaris van DOKh. Praktijk Dokter Marsha Wichers is aangesloten bij DOKh.

U krijgt vervolgens een gesprek met de klachten functionaris en deze ondersteunt u gedurende het traject. U kunt daar terecht met uw vragen, u krijgt advies en zo nodig hulp bij het schriftelijk formuleren van de klacht. Er wordt samen met u gekeken of u open staat voor klachtbemiddeling. Wanneer dat zo is volgt binnen twee weken een eerste bemiddelingsgesprek.

Komt u er ondanks de bemiddelingsgesprekken niet uit, dan ondersteunt de klachtenfunctionaris u bij een eventuele volgende stap. Uw klacht wordt dan een geschil.

LOGO dokter marsha wichers.png